8.900 forint értékű hírlevél most ingyen!
Iratkozzon fel hírlevelünkre, és ajándékba kapja
Iratkozzon fel hírlevelünkre,
és hetente új tanácsokat, információkat, ötleteket kap a diszlexia
leküzdéséhez, gyermeke fejlesztéséhez.
Adjon egy esélyt gyermekének!
Rendelje meg a
Varázsbetű Diszlexia Programcsaládot
otthoni használatra
89.600 Ft
helyett
29.700 forintos
áron, és ajándékba kapja angol nyelvű diszlexia csomagunkat és
"Útmutató a Varázsbetű Programcsalád használatához" című
e-könyvünket is!
|
Fejleszthető tornával
az értő olvasás, az írás, a számolás?
Elsőre talán még a kérdés is furcsának tűnik. Valóban elképzelhető
lenne, hogy az diszlexia és diszkalkulia problémájával, tehát írás-, vagy olvasászavarral, esetleg számolási
nehézséggel küzdő gyerekek jól fejleszthetők bizonyos tornagyakorlatok
segítségével? Lehet-e, hogy bizonyos mozgások következetes és szorgos
ismétlésének hatására javul az iskolai teljesítmény olyan konkrét
területeken, mint az írás, az olvasás vagy a matematika?
A tanulási nehézségek hátterében nagyjából az esetek 70%-ában
megtalálható az idegrendszer részleges éretlensége, sérülése, vagy hibás
szerveződése. Többnyire, ha sikerül felszámolni az idegrendszer
szerveződésébe becsúszott hibákat, a tanulási nehézségek tünetei
jelentősen csökkenek: javul az olvasás, a helyesírás, szebbé válik a
külalak, oldódnak a számolási nehézségek.
Az idegrendszerünkre a legközvetlenebb módon a mozgáson keresztül lehet
hatni. Az idegrendszer érése és a mozgásfejlődés szoros egységben
valósul meg. Az idegrendszer fejlődése egyre újabb és újabb mozgásformák
megjelenését teszi lehetővé, ezeknek a mozgásoknak a gyakorlása pedig
visszahat az idegrendszerre, elősegíti fejlődését, érési folyamatait.
A mozgásfejlődés és vele együtt az idegrendszer fejlődése szigorú
hierarchia szerint valósul meg. Ha kimaradnak egyes lépések, vagy nincs
elegendő idő, esetleg elegendő tér és lehetőség a gyakorlásra, akkor
hibák csúszhatnak a fejlődésbe. Az idegrendszer egyes területei
alulszervezetté válnak, amelynek következményei legtöbbször az iskolában
jelennek meg tanulási nehézség formájában.
Mozgásterápia segítségével lehetőséget biztosíthatunk az idegrendszer
számára, hogy bepótolja lemaradásait. Ilyenkor az idegrendszer
fejlődésével párhuzamosan csökkennek a tanulási nehézségek, esetleg
teljesen el is tűnnek. Ha megmaradnak bizonyos maradványtünetek vagy
annak ellenére, hogy a gyerek tanulási nehézségekkel küzd nem sikerül az
idegrendszerében alulszervezettségre, vagy éretlenségre utaló nyomot
találni, alaposan feltételezhető, hogy esetében a tanulás lelki
feltételei nem adottak. Valószínűleg erős teljesítményszorongással vagy
iskolával kapcsolatos stresszel küzd.
|
Sok gyermek szüleinek nevében is KÖSZÖNÖM, hogy ilyen segítséget nyújtanak és
segítenek megelőzni a későbbi kudarcokat. KÖSZÖNÖM!
Hornokné Juhász Erika
Kérem az ingyenes próbát!
Szuper a program, imádják a gyerekek! Sokkal hatékonyabb a gyakorlás, mint bármi
eddig használt módszerrel.
Fülöp Krisztina
Kérem az ingyenes próbát!
A gyerek jól szórakozott a feladatokkal, ez kész csoda, mert
már a haja is égnek áll bármilyen feladattól. A CD számunkra nélkülözhetetlen!
Varga Anna
Kérem az ingyenes próbát!
Csodálatos segítsége diszlexiás, diszgráfiás, és
diszkalkuliás 10 éves gyermekemnek. A diszlexia kezeléséhez hasonló segédeszközt
idáig nem találtunk.
Murányiné Hajnalka
Kérem az ingyenes próbát!
Rendkívül hasznosnak és jól használhatónak tartjuk az Önök
által fejlesztett programot tanórai és tanórán kívüli foglalkozásokon egyaránt.
Pongrácz Tímea
Kérem az ingyenes próbát!
|