8.900 forint értékű hírlevél most ingyen!
Iratkozzon fel hírlevelünkre, és ajándékba kapja
Iratkozzon fel hírlevelünkre,
és hetente új tanácsokat, információkat, ötleteket kap a diszlexia
leküzdéséhez, gyermeke fejlesztéséhez.
Adjon egy esélyt gyermekének!
Rendelje meg a
Varázsbetű Diszlexia Programcsaládot
otthoni használatra
89.600 Ft
helyett
29.700 forintos
áron, és ajándékba kapja angol nyelvű diszlexia csomagunkat és
"Útmutató a Varázsbetű Programcsalád használatához" című
e-könyvünket is!
|
Dr. Csépe Valéria
Beszédészlelés, szenzoros emlékezet és diszlexia
A disszertáció témájában megjelent
közlemények
Csépe V., Molnár M.: Towards
the clinical application of the mismatch negativity. Audiology and
Neuro-Otology, 1997, (2) 354-369.
Csépe V., Osman-Sági J.,
Molnár M., : Simulitarities and differences of deficient phoneme
Processing in aphasia and diszlexia. In: Stalberg, E. De Weerd, A.W.,
Zidar, J. (eds): Clinical Neurophysiology, Monduzzi Ed, 1998; 549-555.
Csépe V., Osman-Sági J., Molnár M.: Simulitarities and
differences of deficient phoneme Processing in aphasia and diszlexia.
Electroencephalography and Clinical Neurophysiology, 1998; (106) 36.
Csépe V., Gyurkócza E.,
Osman-Sági J.: Auditory temporal and phoneme contrast processing: Do
ERPs help to understand diszlexia? International Journal of
Psychophysiology, 1998, (1-2) 73.
Nogai, T., Hirata, Y., Kobayashi, T., Kuriki, S. and Csépe, V.
Neuromagnetic responses related to omission of the second sound in
triplet of speech sounds. Japanese Journal of Medical Electronics and
Biological
Engineering (JJME), 1998, 36,
2, 33-40.
Csépe, V. ,
Gyurkócza, E.E. and Osman-Sági, J.: Normal and disturbed phoneme
perception as reflected by the mismatch negativity: do event-related
potentials help
to understand diszlexia? Pathophysiology, 1998,5; 202.
Csépe, V. ,
Gyurkócza, E.E. and Osman-Sági, J.: Auditory temporal and phoneme
contrast processing: do ERPs help to understand diszlexia? International
Journal of Psychophysiology, 1998, 30; 73.
Gyurkócza, E.E. and Csépe, V. : Maturational changes of MMN to speech
sound in young school-children, Proceedings of the 6th
International Evoked Potential Symposium, Okazaki,1998, 282.
Csépe, V. (1999) Auditory coding deficit in diszlexia.
In: T Reinelt and G. Gerber (eds) Trends in diszlexia,
Universitätsverlag, Wien, 145-147.
Csépe, V., Martos, F.J. Reinelt, T. (1999) Development
of a computer program for research, testing and treatment of diszlexia.
In: T Reinelt and G. Gerber (eds) Trends in diszlexia,
Universitätsverlag, Wien, 140-144.
Csépe, V. and Licht, R. (1999) Brain electrical activity
and diszlexia. In: U. Goswami (ed) Phonology and diszlexia. Proceedings of
the diszlexia Conference, Cambridge, 12-14.
Csépe V.: Diszlexia a
kutatásban és a gyakorlatban – Quo vadis Európa? Gyógypedagógiai Szemle,
megjelenés alatt
Csépe V.: Abnormal mismatch
negativity to phonetic deviations in developmental diszlexia.
Developmental Neuropsychology, megjelenés alatt
Csépe V.: Az olvasás és
írásképesség zavarai In: Illyés. S (szerk) Gyógypedagógiai
alapismeretek, Tankönyvkiadó, megjelenés alatt
|
Sok gyermek szüleinek nevében is KÖSZÖNÖM, hogy ilyen segítséget nyújtanak és
segítenek megelőzni a későbbi kudarcokat. KÖSZÖNÖM!
Hornokné Juhász Erika
Kérem az ingyenes próbát!
Szuper a program, imádják a gyerekek! Sokkal hatékonyabb a gyakorlás, mint bármi
eddig használt módszerrel.
Fülöp Krisztina
Kérem az ingyenes próbát!
A gyerek jól szórakozott a feladatokkal, ez kész csoda, mert
már a haja is égnek áll bármilyen feladattól. A CD számunkra nélkülözhetetlen!
Varga Anna
Kérem az ingyenes próbát!
Csodálatos segítsége diszlexiás, diszgráfiás, és
diszkalkuliás 10 éves gyermekemnek. A diszlexia kezeléséhez hasonló segédeszközt
idáig nem találtunk.
Murányiné Hajnalka
Kérem az ingyenes próbát!
Rendkívül hasznosnak és jól használhatónak tartjuk az Önök
által fejlesztett programot tanórai és tanórán kívüli foglalkozásokon egyaránt.
Pongrácz Tímea
Kérem az ingyenes próbát!
Logopédusként dolgozom egy budapesti általános iskolában. Az
összes megismert logopédiai program közül szeretném kiemelni ezt, az én
elvárásaimnak leginkább megfelelő, legsokoldalúbb programot.
Balogh Péterné
Kérem az ingyenes próbát!
Ragyogónak tartom a program-csomagjukat. Pedagógus vagyok, s
a megtekintés után ajánlottam a tanítványaim szüleinek. A kollégáim is
elragadtatással nyilatkoztak a tartalmáról.
Dorcsinecz Jánosné
Kérem az ingyenes próbát!
Laikus szülőként úgy gondolom, hogy a diszlexia
problémájával küzdő gyerekeknek nagy segítségére lehet ez a program.
Nagy Szilvia
Kérem az ingyenes próbát!
A program fantasztikus és gyermekeim javát fogja szolgálni!
Fekete Tímea
Kérem az ingyenes próbát!
Nagyon-nagyon tetszik ez a gyakorló anyag! Én ált. isk. 1-2.
osztályában tanítok olvasni, írni, és csak gratulálni tudok ehhez a munkához! Az
biztos, hogy tanítványaimnak és iskolámnak javasolni fogom a vásárlást! Az a
véleményem, hogy nem csak diszlexia kezelésére, hanem teljesen átlagos
gyerekeknek is igen jó gyakorlást biztosít ez a sokszínű feladatsor!
Csányi Judit
Kérem az ingyenes próbát!
Mi nyáron vettük meg a programot, és nagyon szeretjük:) Én
tanítok is iskolában elsősöket, nekik is megvette az iskola, és órán is
használjuk, valamint több tanítványomnak megvan már otthoni gépen is, szóval
csak ajánlani tudom komplexitása miatt.
Dytta
Kérem az ingyenes próbát!
Kedves Kolos! Most találkoztam a fórummal, szívesen
elmondom, hogy két éve használjuk az iskolában kolléganőmmel a programokat.
Évente legalább 50 gyermek ismerkedik a segítségeddel az olvasás örömeivel,
vannak kiemelten kedvelt programelemeink, és rengeteg jó tapasztalatunk.
Pappné Kati
Kérem az ingyenes próbát!
Lányom, Renáta nagyon szívesen "játszik" a programmal,
nagyon leköti Őt. Minden nap újabb és újabb feladatokat fedez fel. Én is
szívesen ülök mellette és figyelem. Nagyon értékes a feladatokkal eltöltött idő.
Vadász Lászlóné
Kérem az ingyenes próbát!
Jó szívvel tudom ajánlani a programot minden kisgyermeknek,
aki nehezen olvas, s már talán nem is szeret; és minden szülőnek, akit
elszomorít gyermeke sikertelensége, kudarcai e téren. A számítógép "varázsa", a
sok vidám grafika, hang elfeledteti a gyermekkel, hogy valójában OLVAS.
Nemcsak kisfiam használja jókedvvel, hanem leányom is, akinek bár semmi
problémája nincs a betűfelismeréssel, az olvasással, de élvezi a "JÁTÉKOT".
Sodics Péter
Kérem az ingyenes próbát!
|